Twój koszyk

Twój koszyk

SPOSÓB DOSTAWY

4000402B

SPOSÓB DOSTAWY

Wszystkie dostawy realizowane są przez firmę kurierską InPost. Przy zamówieniu złożonym do godziny 10:00, wysyłka następuje tego samego dnia.

  • Paczkomat                                        12,00 zł
  • Paczkomat za pobraniem         15,00 zł

Gabaryt pojedynczej paczki nie może przekroczyć wielkości paczkomatu tj. 41 x 38 x 64 cm oraz      25 kg wagi.

  • Kurier (paczka kurierska)         17,00 zł
  • Kurier za pobraniem                    20,00 zł

Waga pojedynczej paczki 0-30 kg. W przypadku paczki kurierskiej wymiar najdłuższego boku nie może przekraczać 120 cm, a suma boków nie może być większa niż 220 cm.

KOSZTY DOSTAWY

REKLAMACJE

Reklamacje uszkodzonych paczek kurierskich są uwzględniane na podstawie protokołu spisanego w obecności kuriera.

W przypadku uszkodzonych podczas transportu przesyłek  paczkomatowych prosimy udać się do najbliższego POP (Punkt Odbioru Paczek) w celu spisania odpowiedniego protokołu.

Następnie prosimy o pobranie i wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz wysłanie go na adres e-mail: reklamacje@zoozilla.pl, załączając jednocześnie protokół (kopię, skan lub zdjęcie) oraz zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Podczas wypełniania formularza reklamacyjnego ważne jest umieszczenie nr ID zamówienia, którego dotyczy reklamacja.

4000402B

SPOSÓB DOSTAWY

Wszystkie dostawy realizowane są przez firmę kurierską InPost. Przy zamówieniu złożonym do godziny 10:00, wysyłka następuje tego samego dnia.

  • Paczkomat                                        12,00 zł
  • Paczkomat za pobraniem         15,00 zł

Gabaryt pojedynczej paczki nie może przekroczyć wielkości paczkomatu tj. 41 x 38 x 64 cm oraz      25 kg wagi.

  • Kurier (paczka kurierska)         17,00 zł
  • Kurier za pobraniem                    20,00 zł

Waga pojedynczej paczki 0-30 kg. W przypadku paczki kurierskiej wymiar najdłuższego boku nie może przekraczać 120 cm, a suma boków nie może być większa niż 220 cm.

KOSZTY DOSTAWY

REKLAMACJE

Reklamacje uszkodzonych paczek kurierskich są uwzględniane na podstawie protokołu spisanego w obecności kuriera.

W przypadku uszkodzonych podczas transportu przesyłek  paczkomatowych prosimy udać się do najbliższego POP (Punkt Odbioru Paczek) w celu spisania odpowiedniego protokołu.

Następnie prosimy o pobranie i wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz wysłanie go na adres e-mail: reklamacje@zoozilla.pl, załączając jednocześnie protokół (kopię, skan lub zdjęcie) oraz zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Podczas wypełniania formularza reklamacyjnego ważne jest umieszczenie nr ID zamówienia, którego dotyczy reklamacja.

Szybka dostawa

Zapewniamy szybką dostawę zamówionych towarów. Po złożeniu zamówienia przesyłka dociera do odbiorcy zazwyczaj w ciągu dwóch dni roboczych.

Najlepsza jakość

Gwarantujemy wysoką jakość zarówno oferowanych towarów pochodzących od renomowanych producentów jak i świadczonych przez nas usług handlowych.

Duży wybór produktów

Oferujemy szeroki wybór asortymentu dla zwierząt domowych - blisko 8000 produktów w 90 kategoriach.

Bezpieczne zakupy

Odwiedzanie sklepu, Twoje zakupy i pieniądze są bezpieczne w każdym momencie korzystania z naszych usług. Zapewniamy prawo odstąpienia od umowy i zwrot towarów.

Szybka dostawa

Zapewniamy szybką dostawę zamówionych towarów. Po złożeniu zamówienia przesyłka dociera do odbiorcy zazwyczaj w ciągu dwóch dni roboczych.

Najlepsza jakość

Gwarantujemy wysoką jakość zarówno oferowanych towarów pochodzących od renomowanych producentów jak i świadczonych przez nas usług handlowych.

Duży wybór produktów

Oferujemy szeroki wybór asortymentu dla zwierząt domowych - blisko 8000 produktów w 90 kategoriach.

Bezpieczne zakupy

Odwiedzanie sklepu, Twoje zakupy i pieniądze są bezpieczne w każdym momencie korzystania z naszych usług. Zapewniamy prawo odstąpienia od umowy i zwrot towarów.